כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

כלי עבודה לחיפוי קירות

חיפוי קירות משרת מטרות פרקטיות ואסתטיות. מבחינה פרקטית, חיפוי קירות עוזר להגן ולשמור על הקיר מפגעי מזג אוויר, לחות, קרינת שמש, ומזיקים שונים. לעומת זאת, מבחינה אסתטית, חיפוי קירות מאפשר לכם להעניק טאץ’ וסגנון ייחודיים לחזות הבית מבחוץ, ולחללי הבית וחדריו מבפנים. לכל אמצעי חיפוי נחוץ ציוד מתאים, ואנו נביא בפניכם את כלי העבודה הדרושים עבור חיפויים נפוצים.

 

כלים כלליים

 

עבור רוב סוגי החיפוי תצטרכו מרית/שפכטל, ליישום הדבק על הקיר ועל האריח, לפלס, ולפטיש בעל ראש רך, להידוק החיפוי אל הקיר. כמו כן עבור חיפויים שונים תצטרכו ספייסרים בעובי המתאים (על פי הרווח שברצונכם להשאיר בין האריחים).

 

חיפוי אבן

 

חיפויי אבן מגיעים בגימורים ומידות שונים, רצוי לרכוש חיפויי אבן במידות המתאימות לשימושכם, בכדי להימנע מחיתוך וניסור האבן עד כמה שניתן. יחד עם זאת, תמיד יש לקחת בחשבון שתידרשו לבצע חיתוכים והתאמות. לכן, עבור חיפוי קיר באבן תצטרכו מסור דיסק מתאים לחיתוך וניסור אבן, וכן למקדח כוס, במידה ותצטרכו לנסר חור באחת האבנים לשם העברת צנרת, אפשור גישה לשקע חשמלי ועוד.

 

אריחי קרמיקה

 

עבור אריחי קרמיקה תצטרכו בנוסף לשפכטל רגיל גם מרית/שפכטל משונן. כמו כן חשוב לרכוש כמות מספקת של ספייסרים שיעזרו לכם לשמור על רווחים שווים בין האריחים. בנוסף לאלו, תצטרכו דיסק או מסור מתאימים לחיתוך אריחי קרמיקה וחרסינה, שכן בדרך כלל אין מנוס מחיתוך כמה אריחים בכדי שהחיפוי יתאים בצורה מדויקת לקיר. שימו לב שסוגי אריחים שונים צריכים מרווחים שונים, בררו מראש מהו המרווח הרצוי עבור הרובה, ורכשו ספייסרים מתאימים.

 

פלנקים

 

בתים בסגנון אמריקאי מחופים בדרך כלל בפלנקים – לוחות עץ און לוחות דמויי עץ. לשם הרכבת הפלנקים תצטרכו מקדחה ומסור מתאימים לחומר ממנו הם עשויים. בדרך כלל הרכבת הפלנקים פשוטה יחסית, והם מיוצרים מראש כך שיהיה פשוט וקל להרכיבם זה לזה. יחד עם זאת לא ניתן להימנע מקידוחים וניסורים.

 

טפט

 

חיפוי קיר פנימי בטפט מעניק מראה ייחודי לחדר. לשם הדבקת הטפט תצטרכו מברשות ורולר ליישום הדבק, מספריים טובים, סכין חיתוך מקצועית, ורולר לפרישת הטפט והידוקו.  

 

בטיחות בעבודה

 

אביזרי הבטיחות הם חלק מציוד העבודה ההכרחי, בעת חיתוך חיפויים השתמשו במשקפי מגן, ונעלו נעלי בטיחות. ואם אתם עובדים בגובה השתמשו בסולם איכותי, והקפידו על הוראות הבטיחות. מומלץ להשתמש בכפפות בעת שימוש בדבקים שונים, ובעת ניסור חומרים המייצרים אבק רב, השתמשו במסכה.

 

סגנון אישי

 

כעת, כל שנותר לכם הוא לבחור את החיפוי האהוב עליכם, לרכוש את חומרי הגלם והציוד, ולשדרג את הלוק החיצוני והפנימי של ביתכם. חיפוי קירות מאפשר לכם לייצר מראה ייחודי עבור הבית, שישקף את האופי, האישיות, וההעדפות האסתטיות שלכם. זכרו – אם חיפוי קירות במו ידיכם הוא משימה מאתגרת מדי עבורכם כרגע –  תמיד תוכלו לפנות לבעל מקצוע מיומן, שיעשה עבורכם את העבודה.

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X