כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

כלי עבודה המתאימים להתקנת פרגולה

פרגולה נאה היא תוספת מרשימה לחזות הבית ושדרוג משמעותי לאיכות החיים של דייריו, בייחוד בישראל שטופת השמש, בה ניתן כמעט בכל ימי השנה ליהנות מישיבה באוויר הצח, כאשר הפרגולה הנאה שבניתם מגנה עליכם מטיפות הגשם או מקרני החמה. בטרם תצאו להתקין בביתכם פרגולה, כדאי לוודא שיש ברשותכם את כלי העבודה המתאימים. במידה וחסרים לכם כלים מקצועיים תוכלו לרכוש אותם בברגי הדרום, בקנייה מקוונת דרך אתר החנות, או אם אתם תושבי הדרום, בחנות החברה הממוקמת ברחוב הזורע 6 בבאר שבע. לפניכם רשימת הכלים הנחוצים:

 

מסורים

 

  • מסור דיסק – תזדקקו למסור דיסק איכותי לחיתוך קורות העץ, מסור דיסק הוא מסור עם להב עגול, וניתן למצוא מסורי דיסק המתאימים למגוון חומרים, הקפידו לרכוש מסור עגול שיתאים לחומר הגלם בו תשתמשו, בדרך כלל מדובר במסור לעץ.
  • מסור אנכי(ג’יגסו) – מסור שלהבו עולה ויורד, מתאים לחיתוך מגוון חומרים, ולשימוש של מקצוענים וחובבנים כאחד.

 

מקדחה

 

תזדקקו למקדחה ומברגה , ולסטים של מקדחים המתאימים לחומרי הגלם של הפרגולה (בדרך כלל עץ), ולחומרים אליהם מעוגנת הפרגולה (בטון, עץ, מתכת, וכיוצא בזה). אם יש ברשותכם מקדחה, ודאו שהיא איכותית וחזקה מספיק לצורך בניית פרגולה. אם אתם רוכשים מקדחה, רכשו יחד איתה סטים של מקדחים מתאימים לצורכיכם, ורכשו מקדחה איכותית, היא אולי תעלה קצת יותר, אבל תעשה את העבודה כמו שצריך. בנוסף, ודאו שיש לכם מברגה איכותית וחזקה, הכוללת ביטים מתאימים לברגים בהם תשתמשו.

 

ציוד צביעה

 

כדי לשמור על אורך החיים של הפרגולה, ועל מראה אסתטי, תצטרכו לצבוע אותה. לצורך הצביעה תזדקקו למברשות בגדלים שונים, לפחות שתיים.  סוג המברשות ושאר הציוד הנדרש למלאכת הצביעה תלוי בצבע בו תבחרו. אם ידוע לכם מראש באיזה צבע אתם רוצים לצבוע את הפרגולה לאחר שתסיימו להקימה, התייעצו במוכר לגבי הציוד הנוסף הנדרש.

 

מוצרים משלימים

 

תזדקקו לסולם טוב נוח, יציב ובטוח, למטר ולפלס, לסט מברגים ידניים, לפטיש קטן, פטיש גדול, ופטיש רך. כמובן לא לשכוח נעלי עבודה בטיחותיות, משקפי בטיחות, וכפפות. הקפדה על בטיחות בזמן העבודה היא חלק בלתי נפרד מעבודה נכונה ויעילה, וכל ההנאה שבבניית הפרגולה תרד לטמיון אם בשל פזיזות וחוסר זהירות תגרמו לעצמכם נזק או פציעה בתהליך.

 

לבנות וליהנות

 

בניית פרגולה בחצר או במרפסת היא תהליך מהנה, שבסופו שדרוג אמיתי לבית. צוות ברגי הדרום מברך אתכם על ההחלטה לשדרג את ביתכם, ומקווה שהתהליך יהיה מהיר ונעים. לרכישת כלי עבודה וחומרים להם תזדקקו, הינכם מוזמנים לסייר באתר החנות המקוונת של ברגי הדרום, ולבצע הזמנה אונליין. צוות ברגי הדרום ישמח לעזור ולייעץ בכל נושא ושאלה שיעלו. את ההזמנה ניתן לבצע בחנות המקוונת בזמן המתאים לכם, הקנייה מאובטחת, וניתן לשלם בכרטיס אשראי או פייפאל.

 

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X