כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

כיצד לעבוד נכון עם כלים של Dremel

אם אתה כמונו, גם אתה מחזיק בכלי עבודה של חברת Dremel. הכלים של דרמל ידועים בגמישותם ולכן מתאימים לעבודות מרובות, יותר אפליקציות וכל זאת בכלי אחד. עם מאות אביזרים, ניתן לבצע עם הכלים כמעט כל עבודה, החל מקדיחת חור באלומיניום ועד לגלף ולחרוט עץ.

כלי העבודה של דרמל מצוידים במנוע עוצמתי בעל מהירות סיבוב משתנה, גוף חזק, צוואר מצופה גומי לאחיזה נוחה יותר, טפסנית וראש הידוק. כאשר אתה מעוניין להחליף את הביט רצוי לדעת מהי הדרך הנכונה לחברו מחדש לכלי. הצעד הראשון בחיבור הביט הוא הרכבת ראש הידוק (collet), לאחר מכן הכנס את הטפסנית ולבסוף את הביט, בעת הידוק הטפסנית יש ללחוץ על נועל ציר כך שהראש לא יסתובב וייתן אפשרות לחזק את הביט/אביזר על ידי המפתח המצורף. ברגע שהראש מחוזק אתה יכול לחזור ולהשתמש שוב פעם בדרמל שלך.

כמעט כל כלי של דרמל מגיע עם ביטים כאביזרים נלווים, לכל ביט יש שימוש ספציפי משלו, ועל מנת להאריך את אורך חייהם צריך לדעת כיצד להשתמש בביטים בצורה נכונה. כאן אסביר על הביטים הבסיסיים:

  • ביטים להשחזה (Grinding Bits) – מיועדים לעבודה בכל פעם שאנחנו רוצים להחליק משטח ולהסיר ממנו קצוות חדים.
  • ביטים לליטוש (Sanding Bits) – השתמש בהם עבור ליטוש פינות פנימיות וקצוות של עץ ומשטחים נוספים. דיסקים של ליטוש משמשים בעיקר עבור משטחים שטוחים וקצוות.
  • ביט מברשת (Brush Bit) ביט זה שימושי מאוד כאשר רוצים להסיר צבע מחומרים שונים וגם מתאים להסרת שבבים עדינים.
  • דיסק חיתוך (Cutting Disc ) – מיועד לעבודות חיתוך מרובות בחומרים שונים, קיימים דיסקים מסוגים שונים המתאימים לעבודה באפליקציה ספציפית.
  • ביט לקידוח (Drill Bit) – מתאים לעבודות קידוח במגוון רב של חומרים שונים.

יש מגוון רחב מאוד של אביזרים המתאימים למטלות שונות וחומרים שונים, אני ממליץ לכם לבקר באתר של דרמל ולגלות את כל היכולות של האביזרים לאפליקציות שונות.

כמובן שגם קיים מגוון של עזרים מסוגם שונים אשר יכולים ליעל מגוון רחב של עבודות שונות.

בטיחות

מומלץ בעת עבודה עם כלי עבודה חשמליים וגם בעבודה עם כלים של דרמל להשתמש בציוד מגן מתאים. משקפי מגן נדרשים בכל עת על מנת להגן על העיניים מפני רסיסים. בעת חיתוך או פתיחת דברים שעלולים להזיק, אנא לבש כפפות גומי. בעבודות ממשוכות יש רצוי להשתמש באטמי אוזניים או אוזניות בטיחות על מנת להפחית את הרעש.

לנו בברגי הדרום יש מגוון רחב מאוד של כלים ואביזרים מבית דרמל. אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או ישירות בחנות ואנו נשמח להסביר ולהראות לכם את האפשרויות הרבות שניתן לעשות בעבודה עם כלים נפלאים אלו.  

 

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X