כל כלי העבודה לאנשי מקצוע ופרטיים
על כל קניה מעל 300 ש"ח קבלו משלוח חינם עד הבית
תפריט

גנרטורים מקצועיים למכירה

גנרטורים מקצועיים למכירה

 

מחפשים גנרטור מקצועי ואמין, במחיר נוח ועם אחריות של היבואן הרשמי? בחנות המקוונת של ברגי הדרום תוכלו לרכוש גנרטורים מקצועיים ואמינים, המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחום, ונושאים אחריות של היבואנים הרשמיים. בחנות המקוונת תוכלו להתרשם ממלאי גנראטורים מרשים, וכן ממוצרים נוספים שאולי דרושים לכם. חברת ברגי הדרום עוסקת בשיווק ציוד מקצועי ואספקה טכנית מאז 1978, ומספקת מוצרים לבעלי מקצוע, לתעשייה ולאנשים פרטיים, תוך הקפדה על איכות גבוהה של המוצרים והשירות. הקנייה בחנות המקוונת נוחה ומאובטחת, ניתן לשלם בכרטיס אשראי או פייפאל, והמוצרים מגיעים לבית הלקוח תוך 6 ימי עסקים.

חברות מובילות בתחום

 

בחברת ברגי הדרום עושים את כל המאמצים על מנת לספק ללקוחות מוצרים איכותיים, מקצועיים ואמינים. בכדי לוודא גנרטורים הנרכשים על ידי לקוחותינו הם מהטובים בתחומם, בחרנו לשווק גנרטורים המיוצרים על ידי חברות ידועות ומובילות, ובנוסף לכך, הגנרטורים כולם מגיעים עם אחריות היבואן.

החברות שנבחרו על ידי ברגי הדרום כיצרניות גנרטורים המועדפות הן:

  • TARGET  – מבחר דגמי גנרטורים מקצועיים  של חברת טרגט, שיגיעו אליכם עם אחריות היבואן הרשמי, חברת שטל, למשך שנים עשר חודשים.
  • FORD – מבחר דגמי גנרטורים של חברת פורד. הגנרטורים של פורד אמינים, חזקים ומקצועיים, ומגיעים אל הלקוח עם אחריות של חברת PREMIUM למשך עשרים וארבעה חודשים.
  • PREMIUM – מגוון דגמי גנרטורים מבית חברת פרימיום, הנושאים אחריות של שנים עשר חודשים, מטעם חברת פרימיום.

 

מבחר דגמים

 

בקטגוריית גנרטורים בחנות המקוונת של ברגי הדרום מוצגים לבחירתכם מבחר גנרטורים המתאימים לשימושים רבים, החל מגנראטורים קטנים, בעלי 2 כוח סוס, ועד לגנרטורים בעלי 15 כוח סוס. בין הדגמים תמצאו גנרטור קומפקטי של חברת טרגט, גנרטור קומפקטי מושתק של טרגט, גנרטור אינוונטר (המייצב את המתח החשמלי) של פרימיום, גנרטור בעל הספקים גבוהים במיוחד המתאים לעבודה מאומצת, מצויד בגלגלים וידית נשיאה מבית חברת פורד. מגוון הדגמים מתאים לשימוש ביתי או מקצועי על פי פרטיו של הדגם, בהם תוכלו לצפות בהקלקה על תמונתו .

 

קנייה פשוטה וחכמה

 

אם אתם מחפשים גנרטור איכותי ואמין, צוות ברגי הדרום מזמין אתכם לגלוש לחנות המקוונת של החברה, ולסייר בקטגוריית גנרטורים, להתרשם ממגוון הדגמים ולבחור את הדגם האידיאלי עבורכם. הגלישה באתר נוחה וקלה, והקנייה מאובטחת, פרטיו הטכניים של כל דגם ניתנים לצפייה במהירות ובפשטות, ואם יש לכם שאלות נוספות, צוות ברגי הדרום ישמח לענות ולעזור. באפשרותכם לבצע הזמנה אונליין בכל שעה שנוחה לכם, ומכל מקום בו תהיו, והמוצרים יגיעו אליכם תוך שישה ימי עסקים, ביחד עם אחריות היבואן, המבטיחה לכם טיפול נאות. גנרטור הוא מכשיר יקר יחסית, אשר ישמש אתכם למשך שנים רבות, ולכן חשוב לרכוש גנרטור איכותי מבית טוב. צוות ברגי הדרום יעניק לכם את השירות הטוב ביותר, הן בטרם הרכישה, והן לאחריה, ויעזור לכם לבצע רכישה חכמה.

קרא עוד

לקוחות יקרים, לאור המצב הביטחוני, ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוחים ליעדם.
איתכם לאורך כל התקופה.
ביחד ננצח! 🇮🇱

[]
X